АТ "ЗАВОД "ТРАНСЗВ`ЯЗОК"

Код за ЄДРПОУ: 01056735
Телефон: (057) 763-23-33
e-mail: info@transsvyaz.pat.ua
Юридична адреса: 61009, м. Харків, вул. Достоєвського, 16
 
Дата розміщення: 19.04.2018

Річний звіт за 2017 рік

V. Інформація про посадових осіб емітента

1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента

1) посада* Виконуючий обов`язки Голови правлiння
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Воропаєв Сергiй Михайлович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1982
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 14
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Виконувач обов`язкiв першого заступника Голови правлiння з виробництва ПрАТ "Завод "Трансзв`язок"
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 02.12.2016, до прийняття вiдповiдного рiшення Вищим органом товариства
9) опис Голова правлiння керує роботою правлiння. Голова правлiня має право без доручення здiйснювати дiї вiд iменi Товриства, вiн уповноважений керувати поточними справами Товариства, зобов`язаний виконувати рiшення Вищого органу Товариства та Наглядової (Спостережної) ради, представляти Товариство в його вiдносинах з iншими юридичними та фiзичними особами, вести переговори та укладати угоди вiд iменi Товариства. Голова правлiння має право вимагати скликання позачергових зборiв правлiння. Голова правлiння несе вiдповiдальнiсть за органiзацiю бухгалтерського облiку та забезпечення фiксування фактiв здiйснення всiх господарських операцiй в первинних документах, створює необхiднi умови для подальшого ведення бухгалтерського облiку, складання та виконання фiнансових планiв Товариства. Воропаєв С.М. на iнших пiдприємствах посад не обiймає; непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Стаж роботи - 14 рокiв. Протягом 2013-2017 рокiв Воропаєв С.М. обiймав такi посади: начальник вiддiлу маркетинга та збуту, виконувач обов`язкiв першого заступника Голови правлiння з виробництва. Змiн не було.


1) посада* Член Наглядової ради, представник акцiонера
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Конон Денис Петрович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 5
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 18.02.2013, на 5 рокiв
9) опис Повноваження: 1) надає поради та консультацiї за своєю фаховою направленiстю; 2) приймає участь в обговореннi i прийняттi рiшень, якi розглядаються радою. Конон Д.П. непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Iнформацiя щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв Конона Д.П. та року народження, вiдсутня. Конон Д.П. обiймає посаду начальника вiддiлу з питань управлiння корпоративними правами держави, банкрутства, облiку та продажу акцiй Регiонального вiддiлення Фонду державного майна України по Харкiвськiй областi (м. Харкiв, вул. Гуданова, 18). Iнформацiя щодо стажу роботи Конона Д.П., вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 5 рокiв, тобто з моменту призначення Конона Д.П. членом наглядової ради ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Змiн не було. Конон Д.П. є представником акцiонера - Мiнiстерства iнфраструктури України.


1) посада* Член Наглядової ради, представник акцiонера
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Гайдабура Вiкторiя Миколаївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 5
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 18.02.2013, на 5 рокiв
9) опис Повноваження: 1) надає поради та консультацiї за своєю фаховою направленiстю; 2) приймає участь в обговореннi i прийняттi рiшень, якi розглядаються радою. Гайдабура В.М. акцiями товариства не володiє, непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Iнформацiя щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв Гайдабури В.М., вiдсутня. Гайдабура В.М. обiймає посаду керуючого фiлiєю ПАТ АБ "Експрес-банк" в м. Харкiв (м. Харкiв, вул. Слав'янська,6). Iнформацiя щодо року народження та стажу роботи Гайдабури В.М., вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 5 рокiв, тобто з моменту призначення Гайдабури В.М. членом наглядової ради ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Змiн не було. Гайдабура В.М. є представником акцiонера - Мiнiстерства iнфраструктури України.


1) посада* Член Наглядової ради, представник акцiонера
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Калабiн Георгiй Петрович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 5
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Фонд державного майна України, юрист
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 18.02.2013, на 5 рокiв
9) опис Повноваження: 1) надає допомогу Головi ради, а пiд час його вiдсутностi - виконує функцiї голови ради; 2) надає поради та консультацiї по своїй фаховiй направленостi роботи. Калабiн Г.П. акцiями товариства не володiє, непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Iнформацiя щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв, року народження та стажу роботи Калабiна Г.П., вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 5 рокiв, тобто з моменту призначення Калабiна Г.П. членом наглядової ради ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Калабiн Г.П. обiймає посаду заступника начальника управлiння промисловостi Головного управлiння промисловостi, транспорту i зв`язку Харкiвської облдержадмiнiстрацiї (м. Харкiв, Держпром, 3-й пiд., 4-й пов.). Змiн не було. Калабiн Г.П. є представником акцiонера - Мiнiстерства iнфраструктури України.


1) посада* Голова Ревiзiйної комiсiї
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Цебро Василь Григорович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 2
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 22.09.2015, безстроково
9) опис Голова Ревiзiйної комiсiї: 1) органiзовує роботу Ревiзiйної комiсiї; 2) скликає засiдання Ревiзiйної комiсiї та головує на них, затверджує порядок денний засiдань, органiзовує ведення протоколiв засiдань Ревiзiйної комiсiї; 3) доповiдає про результати проведених Ревiзiйною комiсiєю перевiрок Наглядовiй радi; 4) пiдтримує постiйнi контакти з iншими органами та посадовими особами Товариства. Особа непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має, акцiями товариства не володiє. Цебро В.Г. обiймає посаду начальника планово-економiчного сектору Департаменту автоматики, телемеханiки та зв`язку Укрзалiзницi (03680, м. Київ, вул. Тверська, 5). Iнформацiя щодо попередньої посади Цебро В.Г., року народження та щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв, вiдсутня. Змiн не було. Iнформацiя щодо стажу роботи Цебро В.Г. вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 2 роки, тобто з моменту призначення Цебро В.Г. головою ревiзiйної комiсiї ПрАТ "Завод "Трансзв`язок".


1) посада* Член Ревiзiйної комiсiї
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Єлiзарова Лiдiя Валерiївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 5
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 17.12.2012, безстроково
9) опис Член Ревiзiйної комiсiї: 1) бере особисту участь у проведеннi перевiрок i засiданнях Ревiзiйної комiсiї; 2) повинен дотримуватися всiх установлених у Товариствi правил, пов'язаних з режимом обiгу, безпеки та збереження iнформацiї з обмеженим доступом. Не розголошувати конфiденцiйну та iнсайдерську iнформацiю, яка стала вiдомою у зв'язку з виконанням функцiй члена Ревiзiйної комiсiї, особам, якi не мають доступу до такої iнформацiї, а також використовувати її у своїх iнтересах або в iнтересах третiх осiб; 3) повинен повiдомити протягом 7 днiв у письмовiй формi Ревiзiйну комiсiю, Наглядову раду та правлiння Товариства про змiну мiсця роботи; 4) своєчасно надає Ревiзiйнiй комiсiї, правлiнню, Наглядовiй радi, Вищому органу Товариства повну та точну iнформацiю про дiяльнiсть i фiнансовий стан Товариства. Особа непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має, акцiями товариства не володiє. Iнформацiя щодо року народження, попередньої посади та назви пiдприємства, а також щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв Єлiзарової Л.I. вiдсутня. Єлiзарова Л.В. обiймає посаду головного спецiалiста вiддiлу економiчного аналiзу у сферi залiзничного транспорту Департаменту державної полiтики в галузi залiзничного транспорту Мiнiнфраструктури (01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14). Змiн не було. Iнформацiя щодо стажу керiвної роботи Єлiзарової Л.В. вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 5 рокiв, тобто з моменту призначення Єлiзарової Л.В. членом ревiзiйної комiсiї ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Змiн не було.


1) посада* Член Ревiзiйної комiсiї
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Любинська Олена Володимирiвна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 3
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 27.10.2014, безстроково
9) опис Член Ревiзiйної комiсiї: 1) бере особисту участь у проведеннi перевiрок i засiданнях Ревiзiйної комiсiї; 2) повинен дотримуватися всiх установлених у Товариствi правил, пов'язаних з режимом обiгу, безпеки та збереження iнформацiї з обмеженим доступом. Не розголошувати конфiденцiйну та iнсайдерську iнформацiю, яка стала вiдомою у зв'язку з виконанням функцiй члена Ревiзiйної комiсiї, особам, якi не мають доступу до такої iнформацiї, а також використовувати її у своїх iнтересах або в iнтересах третiх осiб; 3) повинен повiдомити протягом 7 днiв у письмовiй формi Ревiзiйну комiсiю, Наглядову раду та правлiння Товариства про змiну мiсця роботи; 4) своєчасно надає Ревiзiйнiй комiсiї, правлiнню, Наглядовiй радi, Вищому органу Товариства повну та точну iнформацiю про дiяльнiсть i фiнансовий стан Товариства. Любинська О.В. акцiями товариства не володiє, непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Iнформацiя щодо посад, якi обiймала Любинська О.В. протягом 2013-2017 рокiв, вiдсутня. Тому Товариство вказало стаж роботи 3 роки, тобто з моменту призначення Любинської О.В. членом ревiзiйної комiсiї ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Змiн не було.


1) посада* Член Наглядової ради, представник акцiонера
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Бунчуков Олег Анатолiйович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 2
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 13.01.2016, до прийняття вiдповiдного рiшення Вищим органом товариства
9) опис Повноваження: 1) надає поради та консультацiї за своєю фаховою направленiстю; 2) приймає участь в обговореннi i прийняттi рiшень, якi розглядаються радою. Бунчуков О.А. акцiями товариства не володiє, непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Iнформацiя щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв, року народження та стажу роботи Бунчукова О.А., вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 2 роки, тобто з моменту призначення Бунчукова О.А. членом наглядової ради ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Бунчуков О.А. обiймає посаду начальника Департамента автоматики, телемеханiки та зв`язку Укрзалiзницi (Київ-150, 03680, вул. Тверська, 5). Повноваження Бунчукова О.А. як члена наглядової ради припинено з 26.12.2017 р. на пiдставi наданої ним заяви вiд 06.12.2017 р.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Левко Iрина Анатолiївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** д/н
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 2
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** д/н
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 13.01.2016, до прийняття вiдповiдного рiшення Вищим органом товариства
9) опис Повноваження: 1) надає поради та консультацiї за своєю фаховою направленiстю; 2) приймає участь в обговореннi i прийняттi рiшень, якi розглядаються радою. Левко I.А. акцiями товариства не володiє, непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має. Iнформацiя щодо обiйманих посад протягом 2013-2017 рокiв, року народження та стажу роботи Левко I.А., вiдсутня. Товариство вказало стаж роботи 2 роки, тобто з моменту призначення Левко I.А. членом наглядової ради ПрАТ "Завод "Трансзв`язок". Левко I.А.. не є анi акцiонером, анi представником акцiонера. Змiн не було.


1) посада* Виконувач обов`язкiв головного бухгалтера
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Сич Людмила Андрiївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1964
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 33
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Заступник головного бухгалтера ПрАТ "Завод "Трансзв`язок"
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 10.06.2016, до прийняття вiдповiдного рiшення Вищим органом товариства
9) опис Права головного бухгалтера: 1. Встановлювати службовi обов`язки для пiдпорядкованих йому робiтникiв з тим, щоб кожний робiтник знав коло своїх обов`язкiв та нiс вiдповiдальнiсть за їх виконання. Надавати пiдпорядкованiй службi та окремим спiвробiтникам доручення i завдання з питань, якi включено до їх службових обов`язкiв. Контролювати своєчаснiсть виконання функцiональних обов`язкiв та окремих доручень пiдпорядкованими робiтниками. 2. Вимагати вiд всiх пiдроздiлiв, служб та робiтникiв пiдприєммства дотримання порядку оформлення фiнансово-господарських операцiй, первинних документiв та їх надання в бухгалтерiю у встановленнi термiни. Не приймати до виконання документи, якi оформленi з вiдхиленням вiд вимог стандартiв бухгалтерського облiку та чинного законодавства. 3. Погоджувати призначення, звiльнення та перемiщення матерiально вiдповiдальних осiб (касирiв, завiдуючих складами та iн.). 4. Розглядати та погоджувати договори та угоди, якi укладаються пiдприємством, на отримання або вiдпуск товарно-матерiальних цiнностей, на виконання робiт та послуг, а також накази та розпоряження i iншi документи з питань фiнансово-господарської дiяльностi. 5. Вимагати вiд керiвникiв пiдроздiлiв та служб, а в необхiдних випадках i вiд керiвника пiдприємства, приняття заходiв щодо пiдвищення ефективностi використання матерiальних цiнностей, щодо посилення збереженостi власностi, забезпечення правильної органiзацiї бухгалтерського облiку та контролю. 6. Перевiряти в структурних пiдроздiлах та службах пiдприємства виконання встановленого порядку приймання, оприбутковування, зберiгання та витрат грошових коштiв, товарно-матерiальних та iнших цiнностей. 7. Представляти iнтереси пiдприємства в стороннiх органiзацiях з питань, якi вiдносяться до компетенцiї головного бухгалтера. 8. Вносити керiвнику пiдприємства пропозицiї щодо вживання заходiв дисциплiнарної дiї або про притягнення до матерiальної вiдповiдальностi робiтникiв, якi заподiяли своїми дiями збиток пiдприємству. 9. Готувати проекти наказiв та розпоряджень з питань ведення бухгалтерського облiку на пiдприємствi. Вести листування зi стороннiми органiзацiями. 10. Головному бухгалтеру з метою забезпечення його дiяльностi надається право пiдпису органiзацiйно-розпорядчих документiв з питань, що входять до його функцiональних обов`язкiв, а також платiжних та iнших фiнансових документiв. Посадовi обов`язки головного бухгалтера: 1. Здiйснює органiзацiю бухгалтерського облiку господарсько-фiнансової дiяльностi i контроль. 2. Формує згiдно законодавству про бухгалтерський облiк облiкову полiтику, виходячи зi структури й особливостей дiяльностi пiдприємства, необхiдностi забезпечення його фiнансової стiйкостi. 3. Очолює роботу з пiдготовки й прийняття робочого плану рахункiв, регiстрiв аналiтичного облiку. 4. Розробляє систему i форми внутрiшньогосподарського облiку, звiтностi та контролю господарських операцiй. 5. Затверджує правила документообiгу, технологiю обробки облiкової iнформацiї та форми первинних бухгалтерських документiв, якi використовуються для оформлення господарських операцiй. 6. Органiзовує контроль за вiдображенням на рахунках бухгалтерського облiку усiх господарських операцiй, дотриманням порядку обробки бухгалтерської iнформацiї та документообiгу. 7. Забезпечує: - рацiональну органiзацiю бухгалтерського облiку та звiтностi на пiдприємствi на основi максимальної централiзацiї облiково-обчислювальних робiт, використання сучасних технiчних засобiв та iнформацiйних технологiй; - використання прогресивних форм та методiв облiку i контролю; - дотримання на пiдприємствi встановлених єдиних методологiчних принципiв бухгалтерського облiку; - формування та своєчасне надання повної та достовiрної бухгалтерської iнформацiї про дiяльнiсть пiдприємства, його майновий стан, доходи та витрати; - розробку та здiйснення заходiв щодо укрiплення фiнансової дисциплiни; - законнiсть, своєчаснiсть та правильнiсть оформлення документiв; - складання економiчних обгрунтованих звiтних калькуляцiй собiвартостi виробленої продукцiї, виконаних робiт (послуг); - правильне нарахування та перерахування податкiв та зборiв в бюджет i державнi позабюджетнi соцiальнi фонди, платежiв в банкiвськi установи, коштiв на фiнансування капiтальних вкладень, погашення у встановлений строк заборгованостi банкам по позиках. 8. Органiзовує облiк майна, зобов`язань та господарських операцiй, придбаних основних засобiв, товарно-матерiальних цiнностей, своєчасне вiдображення на рахунках бухгалтерського облiку операцiй, пов`язаних з їхнiм рухом, облiк витрат виробництва, реалiзацiї продукцiї, результатiв господарсько-фiнансової дiяльностi пiдприємства, а також фiнансових, розрахункових та кредитних операцiй. 9. Здiйснює контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документiв, розрахункiв та платiжних зобов`язань, проведенням iнвентаризацiй основних засобiв, товарно-матерiальних цiнностей i розрахункiв, а також проводить документальнi ревiзiї в бухгалтерiї пiдприємства. 10. Приймає участь в проведеннi економiчного аналiзу господарсько-фiнансової дiяльностi пiдприємства за даними бухгалтерського облiку i звiтностi з метою виявлення внутрiшньогосподарських резервiв, усунення витрат та непродуктивних витрат. 11. Вживає заходи щодо попередження порушень фiнансового та господарського законодавства. 12. Приймає участь в оформленнi документiв, пов`язаних з недостачею i вiдшкодуванням втрат вiд недостачi, розкраданнi i псування активiв пiдприємства. 13. Проводить роботу з забезпечення суворого дотримання штатної, фiнансової та касової дисциплiни, кошторисiв адмiнiстративно-господарських i iнших витрат, законностi списання з рахункiв бухгалтерського облiку недолiкiв, дебiторської заборгованостi i iнших втрат. 14. Забезпечує складання фiнансової звiтностi, оперативних вiдомостей про доходи i витрати пiдприємства, iншої бухгалтерської та статистичної звiтностi, надання їх у встановленому порядку у вiдповiднi органи. 15. Слiдкує за збереженням бухгалтерських документiв, оформленням їх у вiдповiдностi з встановленим порядком для передачi в архiв. 16. Надає методичну допомогу робiтникам бухгалтерiї з питань бухгалтерського облiку, контролю, звiтностi та економичного аналiзу. 17. Керує робiтниками бухгалтерiї та розподiляє мiж ними функцiональнi обов`язки. Сич Л.А. на iнших пiдприємствах посад не обiймала; непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не мала; акцiями товариства не володiє. Стаж роботи 33 роки. Протягом 2013-2017 рокiв Сич Л.А. обiймала посаду бухгалтера, заступника головного бухгалтера. Сич Л.А. звiльнено з посади виконувача обов`язкiв головного бухгалтера на пiдставi наказу № 16-о.с. вiд 07.04.2017 р. ПрАТ "Завод "Трансзв`язок".


1) посада* Тимчасово виконуючий обов`язки головного бухгалтера
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Шпилька Ганна Анатолiївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1974
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 27
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Бухгалтер I категорiї ПрАТ "Завод "Трансзв`язок"
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 07.04.2017, до прийняття вiдповiдного рiшення Вищим органом товариства
9) опис Права головного бухгалтера: 1. Встановлювати службовi обов`язки для пiдпорядкованих йому робiтникiв з тим, щоб кожний робiтник знав коло своїх обов`язкiв та нiс вiдповiдальнiсть за їх виконання. Надавати пiдпорядкованiй службi та окремим спiвробiтникам доручення i завдання з питань, якi включено до їх службових обов`язкiв. Контролювати своєчаснiсть виконання функцiональних обов`язкiв та окремих доручень пiдпорядкованими робiтниками. 2. Вимагати вiд всiх пiдроздiлiв, служб та робiтникiв пiдприєммства дотримання порядку оформлення фiнансово-господарських операцiй, первинних документiв та їх надання в бухгалтерiю у встановленнi термiни. Не приймати до виконання документи, якi оформленi з вiдхиленням вiд вимог стандартiв бухгалтерського облiку та чинного законодавства. 3. Погоджувати призначення, звiльнення та перемiщення матерiально вiдповiдальних осiб (касирiв, завiдуючих складами та iн.). 4. Розглядати та погоджувати договори та угоди, якi укладаються пiдприємством, на отримання або вiдпуск товарно-матерiальних цiнностей, на виконання робiт та послуг, а також накази та розпоряження i iншi документи з питань фiнансово-господарської дiяльностi. 5. Вимагати вiд керiвникiв пiдроздiлiв та служб, а в необхiдних випадках i вiд керiвника пiдприємства, приняття заходiв щодо пiдвищення ефективностi використання матерiальних цiнностей, щодо посилення збереженостi власностi, забезпечення правильної органiзацiї бухгалтерського облiку та контролю. 6. Перевiряти в структурних пiдроздiлах та службах пiдприємства виконання встановленого порядку приймання, оприбутковування, зберiгання та витрат грошових коштiв, товарно-матерiальних та iнших цiнностей. 7. Представляти iнтереси пiдприємства в стороннiх органiзацiях з питань, якi вiдносяться до компетенцiї головного бухгалтера. 8. Вносити керiвнику пiдприємства пропозицiї щодо вживання заходiв дисциплiнарної дiї або про притягнення до матерiальної вiдповiдальностi робiтникiв, якi заподiяли своїми дiями збиток пiдприємству. 9. Готувати проекти наказiв та розпоряджень з питань ведення бухгалтерського облiку на пiдприємствi. Вести листування зi стороннiми органiзацiями. 10. Головному бухгалтеру з метою забезпечення його дiяльностi надається право пiдпису органiзацiйно-розпорядчих документiв з питань, що входять до його функцiональних обов`язкiв, а також платiжних та iнших фiнансових документiв. Посадовi обов`язки головного бухгалтера: 1. Здiйснює органiзацiю бухгалтерського облiку господарсько-фiнансової дiяльностi i контроль. 2. Формує згiдно законодавству про бухгалтерський облiк облiкову полiтику, виходячи зi структури й особливостей дiяльностi пiдприємства, необхiдностi забезпечення його фiнансової стiйкостi. 3. Очолює роботу з пiдготовки й прийняття робочого плану рахункiв, регiстрiв аналiтичного облiку. 4. Розробляє систему i форми внутрiшньогосподарського облiку, звiтностi та контролю господарських операцiй. 5. Затверджує правила документообiгу, технологiю обробки облiкової iнформацiї та форми первинних бухгалтерських документiв, якi використовуються для оформлення господарських операцiй. 6. Органiзовує контроль за вiдображенням на рахунках бухгалтерського облiку усiх господарських операцiй, дотриманням порядку обробки бухгалтерської iнформацiї та документообiгу. 7. Забезпечує: - рацiональну органiзацiю бухгалтерського облiку та звiтностi на пiдприємствi на основi максимальної централiзацiї облiково-обчислювальних робiт, використання сучасних технiчних засобiв та iнформацiйних технологiй; - використання прогресивних форм та методiв облiку i контролю; - дотримання на пiдприємствi встановлених єдиних методологiчних принципiв бухгалтерського облiку; - формування та своєчасне надання повної та достовiрної бухгалтерської iнформацiї про дiяльнiсть пiдприємства, його майновий стан, доходи та витрати; - розробку та здiйснення заходiв щодо укрiплення фiнансової дисциплiни; - законнiсть, своєчаснiсть та правильнiсть оформлення документiв; - складання економiчних обгрунтованих звiтних калькуляцiй собiвартостi виробленої продукцiї, виконаних робiт (послуг); - правильне нарахування та перерахування податкiв та зборiв в бюджет i державнi позабюджетнi соцiальнi фонди, платежiв в банкiвськi установи, коштiв на фiнансування капiтальних вкладень, погашення у встановлений строк заборгованостi банкам по позиках. 8. Органiзовує облiк майна, зобов`язань та господарських операцiй, придбаних основних засобiв, товарно-матерiальних цiнностей, своєчасне вiдображення на рахунках бухгалтерського облiку операцiй, пов`язаних з їхнiм рухом, облiк витрат виробництва, реалiзацiї продукцiї, результатiв господарсько-фiнансової дiяльностi пiдприємства, а також фiнансових, розрахункових та кредитних операцiй. 9. Здiйснює контроль за дотриманням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документiв, розрахункiв та платiжних зобов`язань, проведенням iнвентаризацiй основних засобiв, товарно-матерiальних цiнностей i розрахункiв, а також проводить документальнi ревiзiї в бухгалтерiї пiдприємства. 10. Приймає участь в проведеннi економiчного аналiзу господарсько-фiнансової дiяльностi пiдприємства за даними бухгалтерського облiку i звiтностi з метою виявлення внутрiшньогосподарських резервiв, усунення витрат та непродуктивних витрат. 11. Вживає заходи щодо попередження порушень фiнансового та господарського законодавства. 12. Приймає участь в оформленнi документiв, пов`язаних з недостачею i вiдшкодуванням втрат вiд недостачi, розкраданнi i псування активiв пiдприємства. 13. Проводить роботу з забезпечення суворого дотримання штатної, фiнансової та касової дисциплiни, кошторисiв адмiнiстративно-господарських i iнших витрат, законностi списання з рахункiв бухгалтерського облiку недолiкiв, дебiторської заборгованостi i iнших втрат. 14. Забезпечує складання фiнансової звiтностi, оперативних вiдомостей про доходи i витрати пiдприємства, iншої бухгалтерської та статистичної звiтностi, надання їх у встановленому порядку у вiдповiднi органи. 15. Слiдкує за збереженням бухгалтерських документiв, оформленням їх у вiдповiдностi з встановленим порядком для передачi в архiв. 16. Надає методичну допомогу робiтникам бухгалтерiї з питань бухгалтерського облiку, контролю, звiтностi та економичного аналiзу. 17. Керує робiтниками бухгалтерiї та розподiляє мiж ними функцiональнi обов`язки. Шпилька Г.А. на iнших пiдприємствах посад не обiймає; непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має; акцiями товариства не володiє. Стаж роботи 27 рокiв. Протягом 2013-2017 рокiв Шпилька Г.А. обiймала посаду бухгалтера, I категорiї. Шпильку Г.А. призначено на посаду тимчасово виконуючого обов`язки головного бухгалтера на пiдставi наказу № 16-о.с. вiд 07.04.2017 р. ПрАТ "Завод "Трансзв`язок".


1) посада* Виконувач обов`язкiв заступника голови правлiння по загальним питанням
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Скоблiков Андрiй Володимирович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1974
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 3
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Директор ТОВ "Iнтехлес"
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 23.11.2017, до прийняття вiдповiдного рiшення Вищим органом товариства
9) опис Заступник голови правлiння: 1. Органiзовує роботу i ефективну взаємодiю всiх структурних пiдроздiлiв, цехiв та виробничих одиниць, пiдвищує рентабельнiсть пiдприємства. 2. Вирiшує питання, що стосуються фiнансово-економiчної та адмiнiстративної дiяльностi пiдприємства. 3. Доручає ведення окремих напрямкiв дiяльностi iншим посадовим особам - керiвникам виробничих одиниць i фiлiй пiдприємств, а також функцiональних i виробничих пiдроздiлiв. 4. Органiзовує поточну органiзацiйно-виконавчу роботу всього пiдприємства. 5. Забезпечує виконання пiдприємства всiх зобов'язань перед постачальниками, замовниками i кредиторами, включаючи установи банку, а також господарських i трудових договорiв. 6. Очолює органiзацiю роботи у пiдприємства по стимулюванню персоналу. 7. Забезпечує суворе дотримання режиму економiї матерiальних, трудових i фiнансових ресурсiв. 8. Проводить роботи з удосконалення планування економiчних i фiнансових показникiв дiяльностi пiдприємства, по створенню й полiпшенню нормативiв трудових витрат, витрачання товарно-матерiальних цiнностей i використання виробничих потужностей. 9. Здiйснює контроль за порядком облiку надходження i витрачання коштiв, використанням матерiальних цiнностей. 10. Забезпечує контроль за ходом дотримання фiнансової дисциплiни. 11. Контролює своєчаснiсть подання звiтностi про результати економiчної звiтностi про результат економiчної дiяльностi в установленому порядку та термiни на розгляд голови правлiння. 12. Органiзує правову роботу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додерження вимог актiв законодавства, iнших нормативних документiв правового характеру та запобiгання їх невиконанню пiдприємством, а також керiвником та працiвниками при виконаннi ними своїх службових обов'язкiв. У своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, законами та постановами Верховної ради України, актами Президента України i Кабiнету Мiнiстрiв України, вiдомчими нормативно-правовими актами, наказами Органу управлiння майном, Статутом i розпорядчими документами пiдприємства, цiєю iнструкцiєю. З питань органiзацiї та методики ведення правової роботи керується рекомендацiями Мiн'юсту. 13. Контролює всi роботи, щодо адмiнiстративно-господарської дiяльностi пiдприємства. 14. Проводить усi роботи пов'язанi зi спiвпрацею з контролюючими органами пiдприємства окрiм налагової iнспекцiї. 15. Проводить усi роботи пов'язанi з орендними правовiдносинами. 16. Здiйснює контроль щодо дiловодства пiдприємства. 17. Дiє вiд iменi пiдприємства за дорученням. 18. Представляє iнтереси пiдприємства у взаємовiдносинах з громадянами, юридичними особами, органами державної влади та управлiння за дорученням та розпорядженням голови правлiння. 19. Здiйснює перевiрку дiяльностi всiх пiдроздiлiв пiдприємства в областi економiки та органiзацiї виробництва, давати їм вiдповiднi вказiвки, спрямованi на пiдвищення його ефективностi. 20. Вимагає вiд пiдроздiлiв пiдприємства представлення матерiалiв, необхiдних для виконання обов'язкiв, передбачених цим Положенням. 21. Представляє головi правлiння пiдприємства пропозицiї про заохочення працiвникiв усiх пiдроздiлiв за високi економiчнi показники роботи та притягнення до вiдповiдальностi за порушення встановлених вимог в областi економiки та органiзацiї виробництва. 22. Має право пiдписувати документи щодо своєї компетенцiї, вiдповiдно до розподiлу обов'язкiв. Скоблiков А.В. на iнших пiдприємствах посад не обiймає; непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини не має; акцiями товариства не володiє. Стаж роботи 3 роки. Протягом 2013-2017 рокiв Скоблiков А.В. обiймав посаду директора (до лютого 2013 р.). Скоблiкова А.В. призначено на посаду Виконувача обов`язкiв заступника голови правлiння по загальним питанням на пiдставi наказу № 32-о.с. вiд 23.11.2017 р. ПрАТ "Завод "Трансзв`язок".


___________

* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.

** Заповнюється щодо фізичних осіб.

2. Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента

Посада Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридично Ідентифікаційний код юридичної особи Кількість акцій (шт.) Від загальної кількості акцій (у відсотках) Кількість за видами акцій
прості іменні прості на пред'явника привілейовані іменні привілейовані на пред'явника
1 2 3 4 5 6 7 8 9
д/нд/нд/нд/нд/нд/нд/нд/нд/н
Усього